Utile

Retrospectiva Articolelor publicate pe pagina web a proiectului (https://www.ccimm.ro/soft-articole/) în perioada Decembrie 2022 - Decembrie 2023.

Camera de Comerț și Industrie Maramureș implementează, în calitate de Solicitant, proiectul „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților. Proiectul este implementat într-un parteneriat format din liderul Camera de Comerț și Industrie Maramureș și partenerii: Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare SRL – CERC SRL, HOLISUN SRL și Asociația Întreprinzătorilor Maramureș.

În cadrul proiectului „S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ”, partener 3 - Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în perioada decembrie 2022 - decembrie 2023, echipa de proiect a publicat un total de 145 articole despre Proiectul „S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ”, distribute altfel: câte un articol în lunile decembrie și ianuarie, 10 articole în februarie, 14 în martie, 9 în aprilie, 13 în mai, 12 în iunie, 15 în iulie, 18 în august, 17 în septembrie, 18 în octombrie, 10 în noiembrie și 7 în decembrie.

Decembrie 2022 - 1 articol

  1. Formarea profesionala continua

Ianuarie 2023 - 1 articol

  1. Seminar de informare 2 - Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare

Februarie 2023 - 10 articole

  1. Seminar de promovare a importanței și beneficiilor participării la formarea profesională continuă în domeniul digital
  2. Seminar de promovare a importanței și beneficiilor participării la formarea profesională continuă în domeniul digitalizarii
  3. Date relevante despre Holisun SRL, partener în Proiectul S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica, ID POCU/860/3/12/142579
  4. Prezentare SC Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare SRL – Partener al Proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579
  5. Prezentare Camera de Comerț și Industrie Maramureș – Lider al Proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579
  6. INVITAȚIE la Seminarul de promovare a importanței și beneficiile participării la formarea profesională continuă în domeniul digital în cadrul proiectului „S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ” POCU/860/3/12/142579
  7. Gestionarea Digitală a Procesului Antreprenorial, curs pentru digitalizare oferit de Holisun SRL
  8. ASOCIAȚIA ÎNTREPRINZĂTORILOR MARAMUREȘ
  9. SOCIAL MEDIA ȘI MARKETING
  10. Digitalizare eficientă pentru afacerea ta! Proiectul ”S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”

Martie 2023 - 14 articole

  1. Articol post seminar 3
  2. Azi, 10 martie, începe prima serie de curs COMPETENȚE AVANSATE MICROSOFT EXCEL
  3. Dezvoltarea competențelor digitale, eficientă pentru digitalizarea afacerilor
  4. curs GESTIONARE DIGITALĂ A PROCESULUI ANTREPRENORIAL
  5. Cursuri gratuite în domeniul competențelor digitale, pentru 600 de angajați
  6. Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere oferit de SC CERC SRL
  7. Seminar de informare organizat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș, în calitate de Solicitant al proiectului „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579
  8. Impactul programelor de formare profesională în online
  9. Despre evoluția tehnologică la locul de muncă și beneficiile digitalizării informațiilor
  10. Seminar de informare organizat de  Camera de Comerț și Industrie Maramureș în calitate de Solicitant al proiectului „ S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”
  11. Importanța și beneficiile formării profesionale continue în domeniul digital
  12. INSTRUMENTE WEB 4.0 oferit de SC CERC SRL
  13. Importanța și beneficiile formării profesionale continue în domeniul digital promovate prin proiectul „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”
  14. Beneficii oferite prin proiectul „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”

Aprilie 2023 - 9 articole

  1. Articol post Seminar de informare nr. 4 organizat de Camera de Comert si Industrie Maramures
  2. NEVOI ACOPERITE DE CURSURI
  3. FINALIZARE CURS COMPETENȚE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMAȚIEI CA INSTRUMENT DE ÎNVĂȚARE ȘI CUNOAȘTERE
  4. Informații logistice despre serii și înscrieri P2, Holisun SRL
  5. Nevoi profesionale acoperite de cursul de Gestionare Digitala a Procesului Antreprenorial
  6. S-a demarat a doua grupa de curs ”Competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere”
  7. Articol post Seminar de informare nr. 5 organizat de Camera de Comert si Industrie Maramures
  8. Suport pentru IMM și angajati
  9. Dezvoltarea competentelor digitale este necesara pentru a ramane relevant pe piata muncii

Mai 2023 - 13 articole

  1. Nevoi acoperite de cursul Competențe Avansate Microsoft Excel
  2. NEVOI ACOPERITE DE CURS INSTRUMENTE WEB 4.0
  3. INVITAȚIE SEMINAR
  4. Articol post seminar
  5. Avantajele si dezavantajele tehnologiei
  6. Impactul digitalizării asupra forței de muncă
  7. IMM-uri din Romania. Eficiența în muncă și prosperitatea – o comparație cu etica germană a muncii, P2 Holisun SRL
  8. A treia serie a cursului on-line Competențe avansate Microsoft Excel, organizat de C.C.I. Maramureș în cadrul proiectului S.O.F.T.
  9. Articol post seminar 4
  10. Se încheie prima serie de curs  Competențe avansate Microsoft Excel
  11. NEVOI ACOPERITE DE CURS COMPETENTE DIGITALE DE UTILIZARE A TEHNOLOGIEI INFORMATIEI CA INSTRUMENT DE INVATARE SI CUNOASTERE
  12. Formarea profesională continuă
  13. S-a încheiat prima serie de curs Competențe avansate Microsoft Excel

Iunie 2023 - 12 articole

  1. EXCEL: ORGANIZAREA DATELOR. UTILIZAREA REFERINTELOR SI NUMELOR DE CELULE SI DOMENII. FORMATAREA CONDITIONATA
  2. Finalizare și începere grupa nouă de curs ”Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere”
  3. Articol post seminar 5
  4. Două serii de curs în derulare Competențe avansate Microsoft Excel
  5. Îmbrățișarea frontierelor digitale; facilitarea incluziunii sociale și la locul de muncă pentru persoanele cu dizabilități
  6. Dezlănțuie-ți potențialul sau cum pot beneficia companiile mici din digitizare
  7. ÎNVAȚĂ TOTUL DESPRE CREAREA DE FORMULE ȘI UTILIZAREA FUNCȚIILOR ÎN EXCEL
  8. Importanța competențelor digitale pentru dezvoltarea profesională
  9. Află totul despre TABELUL PIVOT în cadrul cursului gratuit Competențe avansate Microsoft Excel
  10. Statistici privind educația și formarea profesională
  11. Lucrul cu macrocomenzi în Excel
  12. Se încheie a doua serie de curs Competențe avansate Microsoft Excel

Iulie 2023 - 15 articole

  1. S-a încheiat a doua serie de curs Competențe avansate Microsoft Excel
  2. Începere grupă nouă de curs Social media și marketing
  3. FUNCTII STATISTICE
  4. Articol post seminar nr. 6
  5. DOBANDESTE CUNOȘTINȚE DIGITALE PRIN PROIECTUL ”S.O.F.T.”
  6. CEL MAI BUN PRIETEN, COMPUTERUL 
  7. GRUPAREA DATELOR ÎNTR-UN REGISTRU DE LUCRU
  8. Ghid de supraviețuire profesională în revoluția digitală
  9. DIAGRAMA BULĂ (BUBBLE)
  10. Câștigă încredere de sine dezvoltându-țe abilitățile digitale
  11. Ce spun cursanții despre acest curs? Competențe avansate Microsoft Excel
  12. Abilități digitale pentru un viitor profesional sustenabil
  13. Se încheie a treia serie de curs Competențe avansate Microsoft Excel
  14. Articol post seminar
  15. S-a încheiat a treia serie de curs Competențe avansate Microsoft Excel

August 2023 - 18 articole

  1. Testimoniale curs Competențe avansate Microsoft Excel
  2. Finalizare grupă de curs „Social media și marketing”
  3. Articol post seminar
  4. ÎN PRIMELE 10 LUNI DE PROIECT
  5. SUNTEM PREGATITI PENTRU PROVOCARILE DIGITALE?
  6. ULTIMELE DOUĂ SERII DE CURS Competențe avansate Microsoft Excel
  7. Ce spun cursantii noștri despre Competente avansate Microsoft Excel
  8. Gestionarea Digitală a Procesului Antreprenorial
  9. Logistica de curs ELEMENTE DE LIMBAJ VISUAL BASIC FOR APPLICATIONS (VBA)
  10. 4 competențe digitale de care au nevoie angajații până în anul 2025
  11. INSTRUMENTUL (MACROCOMANDĂ) SOLVER
  12. FORMATAREA CELULELOR UTILIZAND BARE DE DATE
  13. UTILIZAREA DIAGRAMELOR SPARKLINE PENTRU A AFISA TENDINTELE DATELOR
  14. Logistica de curs Gestionarea Digitală a Procesului Antreprenorial
  15. Ce este intervalul de încredere în Excel?
  16. Articol post seminar nr. 7
  17. ​​Funcția VLOOKUP
  18. Schimbarea modului de calcul al sumarului unui câmp

Septembrie 2023 - 17 articole

  1. Testimoniale curs Competențe avansate Microsoft Excel
  2. Începere grupă nouă de curs Social media și marketing
  3. O NOUĂ SERIE DE CURS Competențe avansate Microsoft Excel
  4. Formatarea celulelor utilizând un set de pictograme
  5. Actualizarea valorilor din registre de calcul referiți

Referirea foilor de calcul Excel - publicat pe LinkedIN, nu și pe siteul proiectului

  1. Proiect S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica – pentru beneficiari
  2. AZI INCEPE ULTIMA SERIE DE CURS Competențe avansate Microsoft Excel
  3. Testimoniale curs – Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere
  4. Histogram (Histogramă)
  5. Oportunități antreprenoriale în 2024
  6. Crearea unei diagrame cascadă
  7. Calendarul activitatilor de toamna în cadrul proiectului S.O.F.T.
  8. Box & Whisker (Boxplot)
  9. Informații despre modalitățiile de înscriere la curs și condiții de participare
  10. CREAREA ȘI UTILIZAREA TEMPLATE-URILOR
  11. Post-Seminar Competente Digitale
  12. Protectia Datelor

Octombrie 2023 - 18 articole

  1. Funcții de căutare și de referință
  2. Curs gratuit Instrumente web 4.0
  3. Funcția NETWORKDAYS
  4. Activitatea de audit a P2 – Holisun în cadrul proiectului SOFT
  5. EXCEL - ASCUNDEREA SAU AFIȘAREA UNEI GRUPE PRIN BIFAREA DIN LISTA DE GRUPE DE DATE
  6. Invitatie seminar promovare
  7. RAPOARTE – TABELUL PIVOT
  8. AUDITUL LA COMPANII
  9. Articol post seminar nr. 9
  10. Finalizare grupă de curs „Social media și marketing”
  11. Funcția SUMPRODUCT
  12. Impactul benefic al digitalizarii pentru domeniul medical
  13. Audit digitalizare IMM – Camera de Comerț și Industrie Maramureș
  14. Comunitatea profesionala SOFT
  15. PACHETUL DE INSTRUMENTE DE ANALIZĂ (ANALYSIS TOOLPAK)
  16. Valoarea datelor digitale pentru companii obținute si corelate din procesul antreprenorial
  17. Grupele de curs Holisun
  18. Cum se utilizeaza functia Excel Days360?

Noiembrie 2023 - 10 articole

  1. Anova (Analysis of variance)
  2. Returnează coeficientul de corelație (Pearson)
  3. S-a încheiat a patra serie de curs Competențe avansate M. Excel
  4. Seminar de promovare a importanței și beneficiilor participării la formarea profesională continuă în domeniul digital
  5. Finalizare grupă de curs „Instrumente web 4.0”
  6. Seminar de promovare a importanței și beneficiilor participării la formarea profesională continuă în domeniul digital 
  7. Seminarii de promovare a importanței și beneficiilor participării la formarea profesională continuă în domeniul digital 
  8. Instrucţiunile VBA – Tipuri de date –
  9. S-A ÎNCHEIAT ULTIMUL CURS Competențe avansate Excel
  10. Competențe avansate Microsoft Excel

Decembrie 2023 - 5 articole

  1. Invitație conferința de încheiere
  2. Testimoniale seria IV Excel
  3. Testimoniale seria V Excel
  4. Retrospectiva Curs Excel
  5. Social Media și Marketing
  6. Retrospectiva articolelor publicate
  7. Retrospectiva curs Gestionarea Procesului Antreprenorial

Proiectul ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ” este cofinanțat prin Programul Operațional Capital Uman (contract POCU/860/3/12/142579) și implementat de Camera de Comert si Industrie Maramures - în calitate de Beneficiar și în parteneriat cu Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare, Holisun și Asociația Întreprinzătorilor Maramureș.

Obiectivul proiectului il constituie cresterea accesului si participarii la formarea profesionala in domeniul alfabetizarii digitale si tehnologiei informatiei si comunicatiilor a 600 persoane angajate pe piata muncii, prin formare si activitati inovatoare ce favorizeaza

cresterea nivelului de calificare in aceste domenii si sporirea capacitatii de insertie profesionala si a adaptabilitatii acestora la dinamica sectoarelor economice cu potential competitiv.

Principalele rezultate ale proiectului:

  • imbunatatirea competentelor pentru 600 de angajati prin oferirea de cursuri de domeniul alfabetizarii digitale si tehnologiei informatiei si comunicatiilor (competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei, social media si marketing online, utilizarea instr web 4.0.
  • gestionare digitala a procesului antreprenorial, competente avansate de MsExcel) si prin servicii de consultanta post-training;
  • sprijinirea a cel putin trei intreprinderi sa introduca programe de invatare la locul de munca, ca urmare a activitatilor de audit asupra a 100 de intreprinderi.

Pentru a ne atinge obiectivul principal al proiectului in acest sens s-a creat o pagina de Facebook intitulata "Cursuri digitalizare -Proiect SOFT" cu scopul promovarii importantei formarii profesionale prin organizarea și derularea de campanii de conștientizare a angajatorilor privind importanța și necesitatea participării angajaților la programe de formare continua.

De altfel, s-a creat si o pagina de LinkedIn a proiectului pe care s-a publicat in mod regulat articole cu privire la temele principale ale proiectului, cum ar fi:

  • Importanta participarii la cursuri pentru dezvoltarea competentelor digitale
  • Invitatii la seminarii de informare origanizate in cadrul proiectului, tot cu scopul promovarii necesitatii dezvolarii profesionale.
  • Articole care vorbesc in detaliu despre cursurile de formare si desfasurarea lor organizate in cadrul proiectului ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ”, de exemplu s-a scris despre aceste programe de formare profesională:

➡Competențe avansate Microsoft Excel.

➡Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere.

➡Utilizare instrumente web 4.0

➡Social media și marketing.

➡Gestionarea digitală a procesului antreprenorial.

Audienta pe pagina de Facebook este una pozitiva cu o medie de 1.105 urmaritori in general.

Numarul de urmaritori care interactioneaza in mod general cu  continutul nostru este de 158 iar media celor care ne distribuie postarile este in jur de 25 de urmaritori.

Dintre urmaritorii paginii proiectului, sexul feminin este in proportie de 72, 9% iar cel masculin de 27,1%.

Principalele orase de unde provin urmăritorii nostrii sunt:

  1. Baia Mare - 49.8%
  1. Salistea de Sus - 8.6%
  1. Borsa - 2.7%
  1. Cluj-Napoca - 2.3%
  1. Sighetu Marmației - 2.3%
  1. București - 1.4%
  1. Oradea - 1.4%
  1. Comuna Moisei, Maramureș - 0.9%
  1. Dumbravita - 0.9%
  1. Vișeu de Sus - 0.9%

Impactul postarilor in ultimele 90 de zile este 2.100 de vizualizari iar cei care au interactionat cu postarile (reacţii, comentarii şi distribuiri ale postărilor) in ultimele 90 de zile este in proportie de 276 de urmaritori.

  • Postarea cu cea mai buna interactionare este din data de 24 august 2023 care are ca si tema “Cum sa utilizezi diagramele sparkline Excel“. Impactul acestei postări (512) este mai mare cu 433%decât valoarea medie a impactului postărilor (96) pe Facebook.
  • Postarea cu cel mai mare număr de reacţii este din data de 14 septembrie 2023 care vorbeste despre “Schimbarea modului de calcul al sumarului unui camp in cadrul cursului Competente avansate Microsoft Excel“. Această postare a primit cu 800%mai multe reacţii (18 reacţii) decât mediana postărilor (2 reacţii) de pe Facebook.

Infomarea si promovarea activitatilor organizate in cadrul proiectului ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ” v-a dura pana la data de 31 decembrie 2023.

 

🔗Mai multe informații poți obține la: www.ccimm.ro/soft

Sau direct la:

📞Camera de Comert si Industrie Maramures – Contact: 0262221510

📞Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare – Contact: 0771711069

📞Holisun – Contact: 0787659900

📞Asociația Întreprinzătorilor Maramureș – Contact: 0745354533

Valoarea datelor digitale pentru companii obținute și corelate din procesul antreprenorial este imensă în lumea afacerilor contemporane. Aceste date reprezintă informații cheie care pot fi utilizate pentru a lua decizii strategice, optimiza operațiunile și dezvolta avantaje competitive.

  1. Definirea datelor digitale în contextul antreprenorial: Datele digitale în contextul antreprenorial se referă la informațiile stocate sub formă digitală, cum ar fi text, imagini, sunete sau alte formate electronice, care sunt folosite în activitățile unei afaceri. Aceste date pot include informații despre clienți, produse, tranzacții, analize financiare, resurse umane și multe altele. Datele digitale pot fi colectate, stocate, procesate și analizate folosind tehnologii informatice, cum ar fi baze de date, software-uri de analiză, aplicații web și altele, pentru a sprijini deciziile de afaceri și pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor și relația cu clienții.
  2. Colectarea datelor: Colectarea datelor este procesul de adunare și înregistrare a informațiilor din diferite surse pentru a le utiliza în scopuri ulterioare, cum ar fi analiza, luarea deciziilor sau generarea de rapoarte.
  3. Corelarea datelor: Corelarea datelor se referă la identificarea și analiza relațiilor dintre diferite seturi de date. Aceasta poate fi utilă pentru a înțelege modul în care schimbările într-un set de date pot influența sau fi influențate de schimbările în alt set de date.
  4. Luarea deciziilor informate: Arată cum datele digitale pot ajuta la luarea deciziilor informate. Aceste date pot oferi o bază solidă pentru planificarea strategiei, identificarea oportunităților de creștere și soluționarea problemelor.
  5. Eficiența operațională: Eficiența operațională se referă la abilitatea unei organizații de a-și desfășura activitățile într-un mod cât mai eficient posibil, reducând costurile și resursele utilizate pentru a atinge obiectivele sale. Aceasta poate fi măsurată prin diferiți indicatori, cum ar fi raportul dintre producție și costuri, timpii de livrare, calitatea produselor sau serviciilor, și multe altele.
  6. Competitivitatea: Datele digitale pot conferi un avantaj competitiv. Companiile care pot interpreta și utiliza eficient datele au tendința de a se adapta mai rapid la schimbările din piață și de a rămâne competitive.

 

Prezența unei companii pe internet este crucială în era digitală. Iată de ce este importantă:

  • O prezență online permite companiei să fie vizibilă pentru o audiență globală. Un site web, profiluri pe rețele de socializare și listări în motoarele de căutare cresc șansele ca oamenii să găsească compania.
  • Credibilitate: Un site web bine construit și gestionat, care conține informații despre produse/servicii, recenzii și detalii de contact, oferă companiei credibilitate în ochii consumatorilor
  • Comunicare: Internetul oferă o platformă pentru comunicarea cu clienții. Companiile pot răspunde la întrebări, primi feedback și oferi asistență online.
  • Marketing: Online, companiile pot utiliza diverse canale de marketing, cum ar fi publicitatea pe rețelele de socializare, email marketing și marketingul de conținut, pentru a-și promova produsele/serviciile.
  • Extindere globală: O prezență online poate permite companiei să-și extindă afacerea la nivel global, accesând noi piețe și clienți.
  • Eficiență operațională: Multe operațiuni comerciale pot fi automatizate prin intermediul platformelor online, ceea ce poate duce la o eficiență sporită.
  • Competitivitate: Majoritatea companiilor concurează online. Fără o prezență online, o companie poate rămâne în urmă în fața concurenței.
  • Colectare de date: Prezența online permite companiei să colecteze date valoroase despre clienți, ajutând la luarea de decizii mai bine informate.
  • Vânzări online: O prezență online bine gestionată poate genera venituri directe prin vânzări online.

Auditul la companii este un proces crucial de examinare și evaluare a informațiilor financiare și operațiunilor unei organizații pentru a asigura transparența, exactitatea și conformitatea cu regulamentele și standardele relevante.

*1. Definiția auditului la companii:

Auditul la companii reprezintă o evaluare independentă și obiectivă a informațiilor financiare și a procedurilor contabile ale unei companii. Scopul principal este de a oferi încredere părților interesate, cum ar fi acționarii, investitorii, creditorii și organisme de reglementare, că informațiile financiare sunt corecte și complete.

*2. Tipuri de audit la companii:

Există mai multe tipuri de audit, inclusiv:

   - *Audit financiar:* Se concentrează asupra verificării situației financiare a unei companii.

   - *Audit intern:* Evaluarea proceselor interne și a controlului intern al unei companii.

   - *Audit de conformitate:* Verifică dacă compania respectă legile și reglementările relevante.

   - *Audit operațional:* Se concentrează pe eficiența și eficacitatea operațiunilor unei companii.

*3. Procesul de audit:*

Auditul implică mai multe etape, inclusiv planificare, colectare de dovezi, evaluare, comunicare și raportare. Auditorii folosesc proceduri și teste pentru a verifica informațiile financiare și procesele companiei.

*4. Standarde și reglementări:*

Auditorii trebuie să urmeze standarde și reglementări profesionale stricte.

*5. Importanța auditului la companii:*

Auditul contribuie la creșterea încrederii investitorilor și a părților interesate în informațiile financiare ale unei companii. Acesta poate identifica deficiențe în controlul intern și poate ajuta la prevenirea fraudelor sau erorilor financiare.

*6. Beneficiile auditului:*

   - Asigurarea acurateții și transparenței financiare.

   - Identificarea riscurilor și deficiențelor în controlul intern.

   - Sprijinirea luării deciziilor în cadrul companiei.

*7. Auditorii:*

Auditorii pot fi interni sau externi. Auditorii interni sunt angajați ai companiei, în timp ce auditorii externi sunt entități independente care efectuează audituri pentru companii în schimbul unei taxe.

În concluzie, auditul la companii este un instrument esențial pentru asigurarea transparenței financiare și a conformității cu reglementările. Acest proces este crucial pentru menținerea încrederii în piață și pentru protejarea intereselor părților interesate în cadrul unei companii.

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, în calitate de beneficiar, în parteneriat cu SC SOV Consulting SRL și SC CLEMON SRL, anunță finalizarea proiectului ”FORMARE-COOPERARE-DIGITALIZARE: Măsuri pentru promovarea formării profesionale continue în regiunea Nord-Vest”, care a fost implementat în perioada 01 aprilie 2021 – 09 septembrie 2023.

Acesta a fost un proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/726/6/12/135148. Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat creşterea participării la programe de formare profesională în domeniul managementului a minim 652 de persoane angajate din Regiunea Nord-Vest, prin formare și activități inovatoare ce favorizează creșterea nivelului de calificare și îmbunătățirea statutului pe piața muncii.

Proiectul a oferit oportunitate persoanelor angajate, de a participa la cursuri gratuite de formare profesională, workshop-uri şi activităţi de sprijin pentru dezvoltarea carierei (servicii de consiliere și tutorat în carieră, servicii de sprijin pentru îmbunătățirea statutului pe piața muncii).

Comunicat de presă 001Comunicat de presă 001

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, în parteneriat cu SC SOV Consulting SRL și SC CLEMON SRL, vă invită joi, 07.09.2023, la ora 13:00, la CONFERINȚA FINALĂ a proiectului ”FORMARE-COOPERARE-DIGITALIZARE: Măsuri pentru promovarea formării profesionale continue în regiunea Nord-Vest”, implementat în perioada aprilie 2021 – septembrie 2023 și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, cod proiect POCU/726/6/12/135148.

Evenimentul se va desfășura online, pe platforma Zoom, accesând link-ul următor:

https://us06web.zoom.us/j/4533558956?pwd=S3hMeDhUVTZBRDg5alc3NjBncjQxUT09

Meeting ID: 453 355 8956,  Passcode: j712jm

Conferința va avea ca scop principal prezentarea rezultatelor obținute în urma implementării proiectului și informarea invitaților cu privire la impactul serviciilor ce favorizează creșterea nivelului de calificare și îmbunătățirea statutului pe piața muncii. Totodată, partenerii proiectului vor prezenta idei, experiențe, propuneri de stimulare a persoanelor participante (furnizori de formare profesională și beneficiari), expunerea de modalități și tehnici noi de organizare și desfășurare a programelor de formare profesională, astfel încât să încurajăm asimilarea de noi cunoștințe și abilități pe tot parcursul vieții, dar și măsuri de asigurare a sustenabilității serviciilor oferite.

Vă rugăm să ne confirmati prin e-mail sau telefonic prezența dumneavoastră la eveniment.

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Telefon: 0744.424.297

Atașat găsiți invitația la eveniment și agenda întâlnirii: Invitația la eveniment

Vă așteptăm cu drag!

Manager de proiect,

Cupșenar Claudia-Luminița

Agenda conferintei finale FCD page 0001 1 2

 

 

Într-o lume din ce în ce mai digitalizată, angajații trebuie să dezvolte anumite competențe pentru a rămâne relevanți și eficienți. Iată patru competențe digitale esențiale de care au nevoie:

  1. Alfabetizarea digitală de bază: Angajații ar trebui să aibă o înțelegere solidă a conceptelor digitale fundamentale, cum ar fi utilizarea hardware-ului și a software-ului, navigarea pe internet și gestionarea datelor personale.
  1. Abilități de comunicare digitală: Comunicarea eficientă prin canale digitale este crucială. Angajații ar trebui să învețe să folosească e-mailul, mesageria instantanee, platformele de colaborare online și rețelele sociale într-un mod profesional și coerent.
  1. Gestionarea datelor și a informațiilor: Angajații trebuie să poată căuta, evalua și organiza informațiile în era digitală. Aceasta include abilități de cercetare, analiză de date și înțelegerea conceptelor legate de securitatea datelor.
  1. Cultură digitală și adaptabilitate: Cu tehnologia evoluând rapid, angajații trebuie să fie deschiși la învățare continuă și să-și adapteze abilitățile la noile instrumente și tehnologii care apar în mediul lor de lucru.

În concluzie, competențele digitale sunt esențiale pentru succesul în mediul de lucru actual. Dezvoltarea acestor abilități poate ajuta angajații să rămână competitivi și să contribuie la evoluția organizațiilor într-o eră digitală în continuă schimbare.

În era digitală actuală, există numeroase provocări legate de tehnologie și mediul online. Una dintre ele este securitatea cibernetică, deoarece tot mai multe date sensibile sunt stocate și transferate online, crescând riscul de atacuri și furturi de identitate. De asemenea, dependența excesivă de tehnologie poate conduce la probleme de sănătate mentală, precum anxietatea și izolarea socială.

Un alt aspect important este propagarea dezinformării și a știrilor false pe internet, ceea ce poate influența opinia publică și lua decizii greșite. În plus, protejarea vieții private devine o provocare într-o lume în care datele personale sunt colectate în mod constant și folosite în diverse scopuri.

Globalizarea și interconectarea digitală ridică și provocări legate de diversitatea culturală și de protecția drepturilor omului. Un exemplu este cenzura online în anumite țări sau exploatarea muncii în industria tehnologică.

În concluzie, provocările digitale sunt numeroase și complexe, necesitând abordări inovatoare și colaborative pentru a le gestiona eficient în lumea din ce în ce mai digitalizată în care trăim.

 

       Competența digitală este conceptul care descrie abilitățile indivizilor legate de tehnologie. În ultimii ani, mai mulți termeni sunt utilizați pentru a descrie competențele de utilizare a tehnologiilor informaționale, precum: competențe TIC, competențe tehnologice, competențe ale tehnologiei informației, cultura informației, competențe digitale, alfabetizare digitală. Acești termeni sunt, de multe ori, folosiți ca sinonime. Paleta largă de termeni denotă, de fapt, dezvoltarea rapidă a tehnologiilor, dar și diferite arii de acoperire și interes, cât și discipline de bază ale informaticii și tehnologiilor informaționale și de comunicare, care contribuie la formarea acestor comptențe,

        Competența digitală cuprinde ansamblul de cunoștințe, abilități, atitudini, inclusiv strategii și valori, necesare pentru a utiliza tehnologia și media digitală în realizarea sarcinilor, rezolvarea problemelor, în comunicare, gestionarea informațiilor, colaborare, creare și partajare de conținut și formarea cunoștințelor în mod eficient, corespunzător, critic, creativ, autonom, flexibil, etic, reflexiv pentru muncă, timp liber, participare, învățare și socializare. În ansamblu, competența digitală se referă la formarea abilităților și capacitatea de a implementa un anumit set de instrumente și / sau aplicații

         Capacitatea întreprinderilor europene de a concura şi de a evolua la începutul secolului XXI - lea, depinde din ce în ce mai mult de utilizarea inovatoare şi eficientă a noilor tehnologii de informaţii şi comunicare (TIC). Strategia competenţelor electronice este o componentă a Agendei Digitale pentru Europa şi a Pachetului privind ocuparea forţei de muncă, pentru dezvoltarea competitivităţii, productivităţii şi gradului de angajare a forţei de muncă. Europa trebuie să creeze condiţii cadru mai bune pentru inovare, creştere şi noi locuri de muncă digitale. Acestea trebuie să asigure, de asemenea, că aptitudinile, cunoştinţele, competenţele şi inventivitatea forţei de muncă europene, care include experţii TIC, întrunesc cele mai standarde globale şi că acestea sunt actualizate continuu printr-un proces de învăţare continuă, eficientă. În ciuda nivelurilor înalte ale şomajului, deficitul de competenţe digitale continuă să crească în toate sectoarele. Lipsa de coordonare dintre competențele disponibile şi nevoile de pe piața muncii există în toate statele membre, chiar dacă le afectează în grade diferite. Remarcabil, cererea de specialiști TIC, în creștere cu aproximativ 4% pe an, depășeşte oferta. Locurile vacante previzionate până în 2015 sunt aproximativ 500.000 şi multe vor rămâne neocupate, dacă nu se vor face mai multe pentru a atrage tinerii să obțină diplome în informatică şi pentru a reorienta profesional şomerii.

Instrumente şi tehnologii sociale

           Tehnologiile sociale se referă la abordările generate de tehnologie care facilitează interacţiunile dintre oameni şi organizaţii. Printre exemplele de instrumente şi tehnologii sociale din contextul de afaceri se numără reţelele de socializare şi clipurile video.

Mobile

            Tehnologiile mobile au un impact major asupra operaţiunilor globale din mediul de afaceri. IDC estimează că dispozitivele mobile inteligente vor genera 57% din creşterea totală a industriei IT la  nivel global. Deşi există o cerere organizaţională de talent mobil, un sondaj realizat în anul 2012 de către InformationWeek sugerează că aceasta s-ar putea să nu fie transpusă în cerinţe suplimentare la angajare pentru companii, întrucât majoritatea companiilor îşi reformează în schimb angajaţii existenţi.

 

Calculatorul este o mașină care ne ajută să găsim diverse informații despre diferite lucruri.

Cu ajutorul calculatorului putem găsi informațiile mult mai ușor și mult mai simplu.

      Calculatorul este format din mai multe dispozitive, iar fără unele dintre ele calculatorul nu ar putea funcționa. Acestea sunt: unitatea centrală (fără ea un calculator nu poate funcționa), monitorul, ecranul, tastatura, mouse-ul. Ele sunt cele mai importante dispozitive ale unui calculator. Mai sunt și alte dispozitive, printre care: imprimanta,scaner-ul, boxele, camera web, caștile, microfonul etc.

Calculatorul mai are și programe instalate în el. Cu ajutorul lor putem desena, scrie, realiza diferite desene și multe alte activități. Programele unui calculator se numesc soft-uri. Cu anumite tipuri de soft-uri putem instala și alte programe de aplicație.

Persoanele care au internet pot beneficia de mai multe programe de calculator și de rezultate mult mai rapide și mai bune .

Calculatorul ne este prieten dar și dușman. Ne este prieten atunci când ne ajută într-un anumit domeniu.

     Când calculatorul ne este prieten avem destul de multe avantaje, cum ar fi: te ajută să faci un portofoliu, un rezumat, poți vorbi cu cineva pe yahoo messenger, skype, care este la mare distanță de tine, poți lucra in diferite aplicații pentru a face proiecte și poți adapta imagini dupa cerințele cadrelor didactice.

Calculatorul ne este prieten atunci când primim informații sau dăm informații.

     Calculatorul ne mai este prieten deoarece ne face munca mult mai ușoară și ne mai dă timp și pentru relaxare. Cu ajutorul lui putem viziona filme și putem descărca diferite informații. Acesta ne mai este prieten atunci când noi avem internet de unde putem căuta și găsi foarte multe informații și le vom găsi mult mai ușor decât credeam .

      Acesta ne mai este prieten deoarece putem juca jocuri educative, interesante și la care trebuie să ne gândim destul de mult până când facem o mișcare.

Calculatorul dușmanul nostru?

Calculatorul devine dușmanul nostru atunci când:

 - îl folosim prea mult;   

 - ne jucăm pe jocuri violente;     

 - dăuneaza sistemului nervos (putem avea coșmaruri, un somn agitat, insomnii și uneori duce chiar și la dependența);  

 - ne distruge vederea;   

    Când copiii joacă jocuri violente, ei își creează o lume imaginară, iar dacă acest lucru nu este depistat la timp poate duce la lipsa de comunicare între părinți si copii.

Timpul maxim recomandat de stat la calculator este de 2 ore.

Proiectul "Formare – Cooperare – Digitalizare: Măsuri pentru promovarea formării profesionale continue în regiunea Nord-Vest", cod proiect 135148 îşi propune să asigure creşterea participării la programe de formare a angajaţilor din Regiunea Nord-Vest, prin stimularea cooperării între actorii cheie de la nivel regional.

Conform Eurostat, 2018, în România rata participării angajaţilor la formare continuă este de doar 0,8%, situând ţara noastră pe ultimul loc în rândul celor 28 de state membre şi cu mult sub media Uniunii, care este de 11,8%. Prin comparaţie, pe primul loc în clasament se situează Finlanda, cu o rată a participării angajaţilor la programe de formare în 2018 de 30%. Situaţia este descurajantă şi la nivel regional – tot conform Eurostat, 2018, Regiunea Nord-Vest se situează pe ultimele locuri pe plan naţional când vine vorba de rata participării adulţilor la formare continuă: 0,7% faţă de 1,4% în Regiunea Bucuresti-Ilfov, situată pe primul loc.

Datele de la nivel european indică şi obstacolele percepute de adulţi în calea formării continue. La nivelul anului 2016, în România, 62% dintre persoane consideră că nu mai au nevoie de instruire suplimentară, în timp ce 8,7% dintre persoane nu îşi permit costul formării. Printre barierele percepute de acces la formare continuă se numără şi vârsta (7,7%), responsabilităţile de familie (7%) şi timpul (5,8%). Îmbucurător este însă faptul că doar 2,1% dintre respondenţi consideră că nu beneficiază de suportul angajatorului pentru a se pregăti în continuare. Datele de mai sus arată că prima barieră în calea formării continue este una de natură psihologică – percepţia indivizilor asupra propriilor competenţe profesionale.

Cu alte cuvinte, în lipsa unor evaluări sistematice a competenţelor deţinute de fiecare individ în parte, raportat la cerinţele de pe piaţa muncii, adulţii se percep ca suficient de calificaţi pentru meseria pe care o au şi nu resimt nevoia unor calificări suplimentare. Drept urmare, în logica intervenţiei propuse prin OS 6.12, prezentul proiect propune o evaluare riguroasă a grupului ţintă, ca punct de plecare pe calea formării continue. În plus, prezentul proiect propune informarea şi consilierea grupului ţintă utilizând un instrument electronic – COGNITROM CAS++, subliniind astfel importanţa digitalizării. Când vine vorba de angajaţii de la nivelul Regiunii Nord-Vest, conform INS, 2018, rata de ocupare a resurselor de muncă de la nivel regional este de 72,7%, cu diferenţe între cele 6 judeţe ale regiunii: cea mai mare rată de ocupare se înregistrează în judeţul Cluj (77,7%), în timp ce cea mai mică rată se înregistrează în judeţul Maramureş (66,6%).

Se înregistrează de asemenea diferenţe notabile între ratele de ocupare ale bărbaţilor (78%) şi ale femeilor (67,1%). Faptul că judeţul Maramureş înregistrează cele mai slabe rezultate în ceea ce priveşte rata de ocupare este unul dintre motivele care plasează acţiunea proiectului la nivelul acestui judeţ, atât Beneficiarul cât şi partenerii acestuia având sediul în Municipiul Baia Mare.

Faţă de situaţia curentă, proiectul creează posibilitatea ca 652 de angajaţi să beneficieze de o evaluare individuală, precum şi de un profil personalizat, care să ii ajute să îşi contureze un parcurs profesional. De asemenea, toate aceste persoane vor lua parte la programe de formare profesională, contribuind astfel la creşterea gradului de participare a angajaţilor de la nivel regional la formare continuă. În plus, tot în scopul creşterii gradului de participare a angajaţilor la formare, proiectul propune intervenţii şi la nivelul angajatorilor: constituirea unor grupuri de lucru pentru analiza nevoilor de formare regionale, precum şi dezvoltarea unor metodologii de analiză a nevoilor de formare, care să fie puse la dispoziţia angajatorilor pentru o viitoare utilizare. Acest proiect va fi implementat în regiunea Nord-Vest. Programele de formare se vor derula la sediul beneficiarului/partenerilor (cursuri teoretice), în locaţii subcontractate (cursuri teoretice) sau la sediul angajatorilor (cursuri practice).

Mai multe detalii puteți găsi în documentul atașat: METODOLOGIE PRIVIND EVALUAREA NEVOILOR DE FORMARE IN CADRUL COMPANIILOR

O mare parte a meseriilor de acum nu va mai fi necesară în următorii 10-20 de ani, datorită introducerii în toate industriile a robotizării și a inteligenței artificiale.

Ce meserii dispar și apar? 

Meseriile bazate pe rutină și procese repetitive dispar. Apar în schimb, inginerii de rețea pentru securitatea sistemelor, programatorii Web pentru a crea experiențe optimizate utilizatorilor, analiști de date, experți în robotică și inteligență artificială.

DIGITALIZAREA ESTE ÎN EGALĂ MĂSURĂ DESPRE TEHNOLOGIE CÂT ȘI DESPRE FELUL ÎN CARE ACEASTA TRANSFORMĂ CONDIȚIILE DE LUCRU

 Transformările digitale aduc schimbări în

  • § modul de a gândi sarcinile postului
  • § derularea activităților de serviciu
  • § gradul de autonomie al lucrătorilor → răspândirea lucrătorilor pe cont propriu (freelancing)
  • § Noi provocări:
  • § stabilirea salariilor (minim, decent, corespunzător sarcinilor etc.)
  • § colectarea contribuțiilor sociale și a taxelor
  • § asigurarea condițiilor de muncă
  • § dialogul social patroni-angajați, reprezentare colectivă prin sindicate, negocieri collective
  • § statutul legal al muncitorilor
  • § formarea continua

Noile locuri de muncă vor solicita angajatului să fie creativ. A fi creativ la locul de

muncă înseamnă a oferi servicii sau a produce bunuri originale, a adăuga o valoare în plus față

de mașinăria dotată cu inteligență artificială sau față de alt concurent pe aceeași piață sau pe

același loc de muncă. Cei care își găsesc ușor un job sau își deschid ușor o afacere vor fi indivizii

cu cele mai complexe cunoștințe și deprinderi.

Cei  care vor  să  muncească  și  să  fie  bine  plătiți  vor  fi  nevoiți  să-și  dezvolte  calități

specifice. În următoarele decenii, calități precum capacitatea de rezolvare a unor probleme

complexe, gândirea critică, sociabilitatea, cunoștințele interdisciplinare, se vor transforma

într-un „must have”

➡️ Competențe avansate Microsoft Excel.

➡️ Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere.

➡️ Utilizare instrumente web 4.0

➡️ Social media și marketing.

➡️ Gestionarea digitală a procesului antreprenorial.

Pentru înscrierea la curs, accesați următorul link: https://forms.gle/PPu45sDAQfWRzLyEA

🔗Mai multe informații poți obine la: www.ccimm.ro/soft

Sau direct la:

📞Camera de Comert si Industrie Maramures – Contact: 0262221510

📞Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare – Contact: 0771711069

📞Holisun – Contact: 0787659900

📞Asociația Întreprinzătorilor Maramureș – Contact: 0745354533

Stagiul de pregatire practică a fost evaluat, în timpul derulării acestuia, de către tutorii și cadrele didactice responsabili cu supravegherea derulării acestuia, din școli/grădinițe/agenți economici, adică partenerii de practică, prin fișele de prezență, testele aferente cursurilor predate offline și fișele de evaluare a stagiului de practică.

Au fost evaluate nivelul de dobandire a competențelor tehnice și modalitatea de adaptare a practicantului în activitatea partenerului de practică (disciplină, punctualitate, responsabilitate în rezolvarea sarcinilor, respectarea regulilor de funcționare și de ordine interioară).

Aceștia au transmis toate înformațiile în ceea ce privește derularea stagiului de practică către coodronatorii activitate practică din proiect.

La finalul stagiului de practică, coordonatorii activitate practică au efectuat o selecție a studenților în vederea acordării unor premii prevăzute în cadrul proiectului, în baza unor grile de selecție, care au avut următoarele criterii de selecție:

  • Prezența integrală și îndeplinirea integrală a sarcinilor corespunzătoare stagiului de practică prevăzut în proiect pe durata celor 3 luni, având astfel obținut documentul care atestă acest lucru
  • Prezentarea portofoliului de practică (caietele de practică) în baza cărora studenții vor fi notați de către cadrul didactic
  • Media calificativelor obținute în baza Fișelor de evaluare a stagiului de practică
  • Nota obținută după evaluarea caietului de practică de către cadrul didactic supervizor minim 9
  • Lipsa oricăror evenimente de natură disciplinară consemnate la nivel de cadru didactic supervizor sau tutore de practică

Tehnologia înseamnă dezvoltare sau cunoaștere care facilitează viața în societate. Și în ultima jumătate de secol, progresele tehnologice au fost atât de mari încât au modificat chiar și modul nostru de a trăi, de a comunica și de a ne relaționa.

În acest sens, tehnologia a adus mari avantaje pentru dezvoltarea socială, dar și dezavantaje care se exprimă individual și colectiv. Acestea sunt unele dintre ele:

  • Acces rapid la informații.
  • Acces la mai multe surse de cunoaștere.
  • Stimulează creativitatea.
  • Promovarea inovației.
  • Sporirea spiritului antreprenorial.
  • Facilitează comunicarea.
  • Contribuie la eficiența altor sectoare, precum transportul.
  • Simplificarea sarcinilor.
  • Îmbunătățește procesele administrative și industriale.
  • Facilitează accesul la educație.
  • Stimulează dezvoltarea timpurie a abilităților tehnice.
  • Crează noi surse de angajare.

Dezavantajle dezvoltării tehnologiei:

  • Probleme de confidențialitate digitală.

Accesul la informații prin tehnologii precum web este din ce în ce mai rapid.

Tehnologia, prin web și prin utilizarea dispozitivelor, permite utilizatorilor să aibă acces la orice tip de cunoștințe și la toate nivelurile de învățare. Acest lucru, împreună cu viteza cu care pot fi găsite informațiile, este un instrument valoros în special în procesele de instruire.

Astăzi, există multe resurse tehnologice care permit crearea în mai multe domenii (artistic, academic, muzical, literar, film, computer etc.) de la software gratuit pentru editare de imagini, audio și video, la tutoriale de modelare 3D.

Odată cu avansarea tehnologiei vin noi provocări și pentru societate. Iar inovația permite crearea de soluții satisfăcătoare și, în multe cazuri, masive. Serviciile educaționale la distanță sau robotica aplicată sănătății sunt un exemplu în acest sens.

Pe măsură ce învățarea devine mult mai ușoară și există atât de multe resurse gratuite sau cu costuri reduse disponibile, antreprenoriatul a devenit mult mai accesibil. În prezent, pentru a dezvolta o idee, puteți conta pe o echipă multidisciplinară la distanță, aceasta poate fi vândută online, este posibil să căutați finanțare oriunde în lume etc.

Tehnologia favorizează abordarea resurselor educaționale către locuri inaccesibile și permite tot mai multor oameni să depășească decalajul digital și să se alăture unei lumi interconectate. Procesele de educație la distanță și realitatea augmentată aplicată educației sunt două exemple ale modului în care tehnologia poate influența semnificativ pregătirea academică.

🔗Mai multe informații poți obine la: www.ccimm.ro/soft

Sau direct la:

📞Camera de Comert si Industrie Maramures – Contact: 0262221510

📞Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare – Contact: 0771711069

📞Holisun – Contact: 0787659900

📞Asociația Întreprinzătorilor Maramureș – Contact: 0745354533

Proiect ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ” este cofinanțat prin Programul Operațional Capital Uman (contract POCU/860/3/12/142579) și implementat de Camera de Comert si Industrie Maramures - în calitate de Beneficiar și în parteneriat cu Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare, Holisun și Asociația Întreprinzătorilor Maramureș.

ASOCIATIA INTREPRINZATORILOR MARAMURES, cu sediul în

Baia Mare, str. 1 Mai, nr. 25, jud. Maramures, urmeaza sa achizitioneze prin Achizitie directa, in cadrul proiectului „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, Contract nr. POCU/860/3/12/142579, Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020: cod cpv 30232110-8 – multifunctionala.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea in raport cu celelalte specificatii tehnice ofertate.

Depunerea ofertelor: operatorii economici vor depune ofertele la sediul Asociatiei Intreprinzatorilor Maramures: Baia Mare, str. 1 Mai, nr.25 sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.conform solicitarii de oferta atasate.

Informatii: operatorii economici interesati pot solicita detalii la sediul asociatiei din Baia Mare, str. 1 Mai, nr. 25, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.sau la nr.telefon/fax 0747.078.269.

Primirea ofertelor se va face pana la data de 26.05.2023.

Mai multe detalii găsiți în documentul atașat - Anunț și solicitare ofertă

ASOCIATIA INTREPRINZATORILOR MARAMURES, cu sediul în

Baia Mare, str. 1 Mai, nr. 25, jud. Maramures, urmeaza sa achizitioneze prin Achizitie directa, in cadrul proiectului „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, Contract nr. POCU/860/3/12/142579, Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020: cod cpv 30213100-6 – laptop si accesorii-2 bucati.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: avantajele tehnice si financiare care motiveaza alegerea in raport cu celelalte specificatii tehnice ofertate.

Depunerea ofertelor: operatorii economici vor depune ofertele la sediul Asociatiei Intreprinzatorilor Maramures: Baia Mare, str. 1 Mai, nr.25 sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.conform solicitarii de oferta atasate.

Informatii: operatorii economici interesati pot solicita detalii la sediul asociatiei din Baia Mare, str. 1 Mai, nr. 25, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.sau la nr.telefon/fax 0747.078.269.

Primirea ofertelor se va face pana la data de 26.05.2023.

Mai multe detalii puteți găsi în documentul atașat - Anunț și solicitare ofertă

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. Griviței nr. 20, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269

Evenimente recente

Copyright © 2024 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român