Utile

Proiect POCU 135148 - locuri de muncă vacante

 

antet proiect
Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, în parterneriat cu Clemon S.R.L. și Sov Consulting S.R.L., implementează proiectul ”Formare-Cooperare-Digitalizare: Măsuri pentru promovarea formării profesionale în regiunea Nord – Vest”, proiect finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, în baza Contractului POCU/726/6/12/135148. În cadrul proiectului, sunt vacante următoarele posturi:


1. Expert orientare (buget) - 52 lei/h net - 4 h/zi – 2 posturi1.1. Atribuții - Programeaza sesiunile de informare a grupului tinta- Sustine sesiunile de informare a grupului tinta- Se deplaseaza in locatiile in care urmeaza sa fie identificat grupul tinta- Prezinta grupului tinta tematica egalitatii de sanse si a nedicriminarii la locul de munca- Se asigura ca sunt aplicata principiile nediscriminarii in activitatea de selectare a grupului tinta- Relationare cu diferite categorii de grup tinta1.2. Educație solicitată- Studii superioare (studii in domeniul sociologie/psihologie reprezinta un avantaj) - 3 ani1.3. Experiența solicitată- Experienta profesionala specifica 5-10 ani;- Experienta minimum 1 an in plasare, consiliere, orientarea fortei de munca; - 1 ani1.4. Competențe solicitate- Cunostințe operare PC: MS Office (Word, Excel)- Experiența și cunoștințe în domeniul plasării forței de muncă;- Flexibilitate și adaptabilitate la diversele cerințe de raportare ale finanțatorului;- Disponibilitate pentru deplăsări- Bun organizator, capacitate de sinteza și decizie;- Abilități de lucru în echipă

2. Expert ocupare (buget) - 52 lei/h net - 4 h/zi – 2 posturi
2.1. Atribuții
Participa la activitatea de înscriere a grupului tinta;
- Ofera suport Coordonatorului Activitati în identificarea actorilor cheie de la nivel regional;
- Asigura suport în constituirea si operationalizarea grupurilor de lucru;
- Participa la elaborarea Metodologiei de analiza a nevoilor de formare;
- Relationare cu diferite categorii de grup tinta
- Raspunde ierarhic în fata Coordonatorului Activitati si a Managerului de proiect
2.2. Educație solicitată
- Studii superioare (studii in domeniul sociologie/psihologie reprezinta un avantaj) - 3 ani
2.3. Experiența solicitată
- Experienta profesionala specifica 5-10 ani;
- Experienta minimum 1 an in plasare, consiliere, orientarea fortei de munca; - 1 ani
2.4. Competențe solicitate
- Cunostințe operare PC: MS Office (Word, Excel)
- Experiența și cunoștințe în domeniul plasării forței de muncă;
- Flexibilitate și adaptabilitate la diversele cerințe de raportare ale finanțatorului;
- Disponibilitate pentru deplăsări
- Bun organizator, capacitate de sinteza și decizie;
- Abilități de lucru în echipă

3. Expert formare (buget) - 52 lei/h net - 4h/zi – 1 post
3.1. Atribuții
- Planifica, coordoneaza si monitorizeaza activitatile de formare derulate în cadrul proiectului;
- Organizeaza examenele de absolvire; Întocmeste certificatele de absolvire;
- Monitorizeaza progresul GT dupa finalizarea formarii;
- Monitorizeaza îndeplinirea indicatorilor;
- Participa la elaborarea metodologiei de analiza a nevoilor de formare;
- Relationare cu diferite categorii de grup tinta
- Raspunde ierarhic în fata Managerului de proiect.
3.2. Educație solicitată
- Studii superioare - 3 ani
3.3. Experiența solicitată
- Detinerea unui certificari ca Formator prezinta un avantaj;
- Experienta profesionala specifica 5-10 ani;
- Experienta minimum 1 an în activitati de formare; - 1 ani
3.4. Competențe solicitate
- Cunostinte operare PC: MS Office (Word, Excel)
- Experienta si cunostinte în domeniul formarii profesionale continue. Experienta în programe ANC
reprezinta un avantaj;
- Flexibilitate si adaptabilitate la diversele cerinte de raportare ale finantatorului;
- Disponibilitate pentru deplasari;
- Bun organizator, capacitate de sinteza si decizie;
- Abilitati de lucru în echipa.

Persoanele interesate sunt rugate să transmită cv-ul la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Sursa photo: Business photo created by yanalya - www.freepik.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. Griviței nr. 20, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269

Evenimente recente

Copyright © 2024 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român