E-Fiscalitate - un pas spre normalitate?

🧭Într-o lume în continuă transformare, unde tehnologia redefinește regulile jocului în fiecare industrie, fiscalitatea nu face excepție. Conceptul de e-fiscalitate reprezintă mai mult decât un trend în ascensiune; este un răspuns necesar la nevoia de eficiență, transparență și adaptabilitate într-un mediu economic dinamic.


🌎Pe măsură ce România face pași importanți spre digitalizarea sistemului fiscal, întrebarea care se ridică este: E-fiscalitatea reprezintă cu adevărat un pas spre normalitate?
⚖️Asociația Întreprinzătorilor Maramureș vă invită să explorați aceste provocări și oportunități în cadrul evenimentului nostru „E-Fiscalitate - un pas spre normalitate?”, care va avea loc pe 17 septembrie 2024, începând cu ora 15:00, la Sala Millenium – strada Vasile Lucaciu nr. 2, Baia Mare.

 📌Invitați speciali:

Valentina Saygo – fost Secretar de Stat în Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, expert contabil și consilier fiscal, recunoscută pentru expertiza sa vastă și abordările inovatoare în cei peste 20 de ani de activitate în domeniul financiar, toate acestea reflectându-se în ceea ce se numește astăzi Ask for Accounting SRL.

Constantin Cucoșel – președintele CECCAR – Filiala Maramureș, care va aduce în discuție perspectivele pe care le deschide digitalizarea pentru profesioniștii din domeniul contabil și fiscal.


❗Vor fi abordate:
✅ Obligațiile fiscale în era digitală impuse de ANAF: e-Factura, e-TVA, e-Case de marcat și e-Transport - inclusiv termenele de declarare, de raportare și cerințele specifice fiecăruia.
⚠️ Sancțiuni și amenzi pentru neconformarea respectării termenelor de declarare și raportare.
🛠 Cum să gestionați disfuncționalitățile sistemelor și să vă conformați rapid.
🚀 Strategii de evitare a amenzilor: Descoperă cele mai bune practici și soluții care vă vor ajuta să vă conformați rapid și eficient, fără să fiți afectați de eventualele disfuncționalități ale sistemelor.
📋 Recomandări practice: Învață cum să gestionezi și să optimizezi noile obligații fiscale digitale pentru a economisi timp și a reduce stresul.
❗️Evenimentul este gratuit și deschis publicului larg, nu doar membrilor AIM. Așteptăm cu drag participarea tuturor celor interesați de subiect.


📅 Data limită pentru confirmarea participării este 13 septembrie 2024. Vă rugăm să confirmați la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la telefon: 0747078269.


🤝Evenimentul face parte din proiectul „Prosperitate Regională – Parteneriat pentru Antreprenoriat” și este realizat cu sprijinul financiar al Consiliul Judeţean Maramureş.

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. Griviței nr. 20, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269
Copyright © 2024 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român