Evenimente

Eveniment fiscal pentru antreprenori

       

     În cadrul evenimentului din data de 5 februarie 2024, am discutat despre trecutul, prezentul și viitorul antreprenorilor. Sub îndrumarea doamnei Valentina Saygo, expert contabil și consultant fiscal, discuțiile s-au concentrat pe modul în care noile reglementări fiscale și contabile influențează antreprenorii și cum aceștia le pot gestiona într-un mod eficient.

            Evenimentul nu s-a rezumat la o simplă prezentare, ci a fost un curs de fiscalitate pe înțelesul atât al antreprenorilor, cât și al contabililor și al viitorilor antreprenori, unde au avut ocazia să adrese întrebări și să-și împărtășească experiențele și preocupările.

            Punând accentul pe claritate și accesibilitate, doamna Valentina Saygo a reușit să explice complexitățile fiscale și contabile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru toți participanții.

            Astfel, evenimentul "Noutăți Legislative - o catastrofă pentru mediul de afaceri sau un pas spre normalitate", ediția a II-a, a fost nu doar o ocazie de informare, ci și un spațiu de dialog și colaborare între antreprenori, având un scop comun, acela de a face față schimbărilor constante în mediul de afaceri.

            Mulțumim tuturor participanților, care nu au fost puțini, și ne vom strădui să organizăm asemenea evenimente cât mai des.

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. 1 Mai nr. 25, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269
Copyright © 2024 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român