Evenimente

Reprezentanții ANAF Maramureș au răspuns întrebărilor venite din partea membrilor AIM

Marți, 16 martie 2021, a avut loc o sesiune online de întrebări și răspunsuri organizată de către AIM.


Doamnele Elena Lenghel și Elena Borcea, reprezentând ANAF, au răspuns întrebărilor adresate de către membrii asociației prezenți în cadrul acestei întâlniri.

Au fost solicitate clarificări cu privire la aplicarea sau interpretarea anumitor legi în vigoare, precum Ordinul 4077 care modifică conținutul raportului de inspecție fiscală, raportarea DAC 6 sau modul de aplicare a compensărilor în caz de suprasolvire.

S-au cerut lămuriri cu privirea la condițiile pe care trebuie să le îndeplinească o companie pentru a putea deduce cheltuielile generate cu educația timpurie, fiind dezbătut și modul de aplicare al acestora.

Membrii AIM prezenți și-au manifestat interesul cu privire la evoluția procesului de digitalizare în cadrul ANAF, mai exact, timpul în care acest proces ar putea fi implementat pentru cât mai multe activități din cadrul agenției.

A fost abordată chiar și propunerea de desființare a Trezoreriei, ca și metodă de eficientizare a economiei la nivel național, sau cel puțin automatizarea anumitor operațiuni.

Mai multe detalii despre subiectele abordate găsiți aici.

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. 1 Mai nr. 25, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269
Copyright © 2021 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român