Evenimente

 În cadrul evenimentului "Antreprenoare la Feminin" organizat de către Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, împreună cu BIZZ.CLUB Baia Mare și Bizz Creativ Hub, s-au adunat peste 100 de antreprenoare pentru a împărtăși poveștile și reușitele comunității femeilor din mediul de afaceri.

A fost o seară spectaculoasă, cu networking și socializare, la care doamnele au asistat la discursul unor femei reprezentative din mediul antreprenorial local și au avut parte atât de un moment artistic, cât și de o prezentare de modă și o tombolă cu premii.

Alături de noi au fost și reprezentante din Organizația Patronilor Sălaj și Camera de Comert si Industrie Maramures și le mulțumim pe această cale pentru susținerea și încrederea acordată.
Împreună am creat o atmosferă plină de inspirație și schimb de idei.
Mulțumim tuturor participanților și sponsorilor, pentru energia și dedicarea voastră, în special speakerilor care fac parte din familia AIM: Victoria Classestet- Flavia Onț, Evelyne Cusner, Madalina Ghenoiu și L’Atelier Dentaire - Daniela Friedl.
Ca de fiecare dată, Floraria Laura Baia Mare a fost alături de noi, trandafirii lor aducând o notă de eleganță și rafinament în atmosfera evenimentului nostru și bineînțeles, un zâmbet pe chipurile tuturor doamnelor prezente.
Cofetăria Prestige Cakes by Claudiu Pop ne-a încântat atât privirea, dar și papilele gustative cu delicatesele lor. Fiecare gustare a fost o explozie de savoare, iar candy bar-ul a adăugat o notă specială evenimentului nostru.
De asemenea, mulțumim designerului vestimentar Adelina Boie, care prin prezentarea sa de modă plină de eleganță și rafinament, ne-a încântat și inspirat cu fiecare detaliu al creațiilor sale.
Pentru momentul artistic care ne-a emoționat până la lacrimi, îi mulțumim membrei noastre, Madalina Ghenoiu.

În data de 16 februarie 2024, Asociația Întreprinzătorilor Maramureș a participat la Business Forum Nord-Vest, ediția a III-a, unul dintre cele mai importante evenimente de business care s-a desfășurat anul acesta la Sălaj. AIM a făcut parte din echipa de organizare, alături de Organizația Patronilor Sălaj, în colaborare cu Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord-Vest și Asociația Camera Meșteșugarilor din Satu Mare, Uniunea Națională a Patronatului Român Regiunea Nord-Vest și Federația Patronilor Bihor sub înaltul patronaj al Uniunii Naționale a Patronatului Român, reunind participanți și parteneri din diverse sectoare economice și consolidând astfel colaborarea și schimbul de idei în cadrul Regiunii de Nord-Vest a României.
În cadrul forumului, antreprenorii au avut oportunitatea de a-și prezenta și promova activitățile antreprenoriale, dar și de a aduce în atenție preocupările și nevoile specifice mediului de afaceri.
Evenimentul are caracter rotativ, fiecare județ îndeplinind pe rând rolul de gazdă pentru întâlnirile antreprenorilor și managerilor din cele șase județe implicate – Bihor, Bistrița, Cluj, Satu Mare, Sălaj și Maramureș. Astfel, ediția precedentă a fost găzduită de Maramureș. Următoarea întâlnire va fi organizată în Cluj.
Mulțumim membrilor AIM Meditech SRL, Grup General ID, RoCredit IFN SA, Real info, Holisun, Sfara Tours Baia Mare, MRK, Rustic Construct, Vlarox - case de marcat, soluții software, aparatura fiscala,Victoria Classestet, pentru implicarea activă și sprijinul acordat în realizarea acestui eveniment atât de important pentru comunitatea de afaceri din regiune.

       

     În cadrul evenimentului din data de 5 februarie 2024, am discutat despre trecutul, prezentul și viitorul antreprenorilor. Sub îndrumarea doamnei Valentina Saygo, expert contabil și consultant fiscal, discuțiile s-au concentrat pe modul în care noile reglementări fiscale și contabile influențează antreprenorii și cum aceștia le pot gestiona într-un mod eficient.

            Evenimentul nu s-a rezumat la o simplă prezentare, ci a fost un curs de fiscalitate pe înțelesul atât al antreprenorilor, cât și al contabililor și al viitorilor antreprenori, unde au avut ocazia să adrese întrebări și să-și împărtășească experiențele și preocupările.

            Punând accentul pe claritate și accesibilitate, doamna Valentina Saygo a reușit să explice complexitățile fiscale și contabile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru toți participanții.

            Astfel, evenimentul "Noutăți Legislative - o catastrofă pentru mediul de afaceri sau un pas spre normalitate", ediția a II-a, a fost nu doar o ocazie de informare, ci și un spațiu de dialog și colaborare între antreprenori, având un scop comun, acela de a face față schimbărilor constante în mediul de afaceri.

            Mulțumim tuturor participanților, care nu au fost puțini, și ne vom strădui să organizăm asemenea evenimente cât mai des.

Având în vedere succesul obținut în prima parte a evenimentului "Noutăți Legislative – o catastrofă pentru mediul de afaceri sau un pas spre normalitate" și interesul manifestat de dumneavoastră, ne-a determinat să fim în continuare aproape de antreprenori și de problemele cu care se confruntă. Ne bucurăm să vă anunțăm că a doua parte a evenimentului, va avea loc în data de 5 februarie 2024, ora 14:00, în format online pe platforma Zoom.

            Valentina Saygo, fost Secretar de Stat  al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, consultant fiscal și expert contabil cu peste 20 de ani de experiență, ne va îndruma și explica noile modificări ale Codului Fiscal și impactul acestora asupra mediului de afaceri. În decembrie 2019, a lansat cartea "Ghidul Antreprenorului Începător" pentru a sprijini educația antreprenorială și pentru a împărtăși cunoștințele sale într-un mod accesibil și practic.

            De asemenea, s-a implicat activ în dezvoltarea dialogului social și în formularea politicilor fiscale și economice, făcând parte din comisiile de dialog social de la Ministerul Finanțelor și Ministerul Economiei și contribuind totodată la procesul de consultare și îmbunătățire a practicilor fiscale în calitate de membru al Consiliului Consultativ ANAF.

            Organizat de Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în parteneriat cu Primăria Municipiului Baia Mare și Consiliul Județean Maramureș, evenimentul face parte din eforturile noastre continue de a sprijini dezvoltarea mediului de afaceri din Baia Mare și județul Maramureș.

            Așteptăm cu bucurie participarea dumneavoastră și a potențialilor parteneri pentru a contribui împreună la dezvoltarea durabilă a mediului de afaceri din Maramureș.

Vă rugăm să confirmați prezența la eveniment și numărul de persoane pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la telefon –  

Menționăm că evenimentul este gratuit.

În data de 27.11.2023, Asociația Întreprinzătorilor Maramureș a organizat cu succes evenimentul "Noutăți Legislative – o catastrofă pentru mediul de afaceri sau un pas spre normalitate", reunind peste 100 de participanți, contabili, economiști și antreprenori din Maramureș. Desfășurat în parteneriat cu Primăria Municipiului Baia Mare și Consiliul Județean Maramureș, evenimentul a reprezentat un efort comun de a susține și de a informa antreprenorii în fața noilor schimbări legislative.

            În prima parte a evenimentului, l-am avut alături de noi pe președintele Consiliului Județean, Ionel Bogdan, care a subliniat modul în care stabilitatea fiscală influenţează atât mediul de afaceri, cât și funcţionarea administraţiei locale.

             De asemenea, Livia Steopan - șef serviciu în cadrul Serviciului de Asistență pentru Contribuabili Cluj-Napoca, ne-a prezentat noile reglementări în materie fiscală, referitoare la TVA, taxe și impozite. Informațiile au fost esențiale în rândul antreprenorilor, oferind suport în contextul modificărilor care vor avea loc odată cu 1 noiembrie 2023, respectiv 1 ianuarie 2024.

             În partea a II-a a evenimentului, s-a propus o sesiune interactivă de întrebări și răspunsuri între invitați și participanți. Elena Borcea și Elisabeta Szika - consilieri superiori de la ANAF Maramureș și consultantul bancar Florin Brinzan, au oferit răspunsuri directe la întrebările, nelămuririle și preocupările antreprenorilor din diverse domenii.

             În cadrul discuțiilor au fost semnalate două propuneri de modificare legislativă susținute de membrii asociației, subliniind impactul semnificativ pe care schimbările recente îl au asupra diverselor domenii de activitate.

            Evenimentul a fost gratuit pentru toți participanții din comunitatea de afaceri, iar membrii AIM MRK si Vlarox - Importator Hanasis în Romania au fost sponsorii evenimentului, dorindu-ne pe această cale să le mulțumim pentru sprijin și implicare.

            De asemenea, mulțumim Floraria Laura Baia Mare pentru frumoasele buchete de flori și cafenelei ROX - specialty coffee shop pentru cafeaua de specialitate oferită invitaților.

            Evenimentul "Noutăți Legislative - o catastrofă pentru mediul de afaceri sau un pas spre normalitate", a devenit astfel un model pe care ne dorim să îl urmăm și în viitoarele întâlniri, punând bazele unei colaborări eficiente între mediul de afaceri și autorități pentru a depăși provocările legislative.

            Asociația Întreprinzătorilor Maramureș (AIM) a organizat vineri, 29.09.2023, Adunarea Generală Ordinară având ca scop finalizarea unui mandat plin de realizări și alegerea noului Consiliu Director, marcând astfel o etapă importantă în evoluția organizației.

            În cadrul ședinței, membrii AIM au participat la procesul democratic de alegere a liderilor organizației pentru următorul mandat. După o dezbatere constructivă și exprimarea voturilor, Consiliu Director al Asociației Întreprinzătorilor Maramureș a fost ales, acesta fiind format din:

  • Președinte: Iluț Diana, Sfara Tours Baia Mare S.R.L

  • Vicepreședinte: Cușner Cornel, Rustic S.R.L

  • Vicepreședinte: Roatiș Ionuț, Grup General ID S.R.L

  • Membri ai Consiliului Director:

    • Stamatoiu Ioana Daniela, Ad Cont S.R.L

    • Marinca Marian, Marynk Ideea S.R.L

    • Bereș Iluțiu Sebastian, Nordpharm S.R.L

    • Costin Iosif Gabriel, Real Info S.R.L

  • Membri Supleanți ai Consiliului Director:

    • Șter Chelba Ciprian-Daniel, Revolution Plus S.R.L

    • Simanovszky Vlad Dumitru, Vlarox Fiscal S.R.L

    • Leșe Flaviu Teofil, RoCredit IFN S.A

            Noul Consiliu Director va prelua responsabilitățile AIM pentru a o ghida în direcția promovării dezvoltării întreprinderilor din Maramureș și reprezentării intereselor comunității de afaceri locale în fața autorităților.

            Mulțumim membrilor prezenți la eveniment pentru angajamentul și susținerea lor. Noua echipă de conducere este hotărâtă să lucreze în strânsă colaborare cu membrii, pentru a contribui la prosperitatea economică în Maramureș.

Consiliul Director al AIM

Comunicat post evenimente - Conferința de lansare, urmată de Seminarul privind importanța și beneficiile participării la formarea profesională continuă în domeniul digital în cadrul proiectului ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ”, contract POCU/860/3/12/142579.
Miercuri, 14 decembrie 2022, la Sala Mare a Centrului de Instruire și Marketing “Gheorghe Marcaș”, str. Aleea Expoziției nr. 5, Baia Mare, jud. Maramureș, a avut loc Conferința de lansare, urmată de Seminarul privind importanța și beneficiile participării la formarea profesională continuă în domeniul digital în cadrul proiectului ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ”, contract POCU/860/3/12/142579.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș, în calitate de Solicitant, în parteneriat cu Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare SRL, Holisun SRL și Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, implementează în parteneriat acest proiect, în perioada octombrie 2022 – decembrie 2023. Proiectului își propune să crească accesul și participarea la formarea profesională în domeniul alfabetizării digitale și tehnologiei informației și comunicațiilor a persoanelor angajate din Regiunea de Nord-Vest.
În cadrul evenimentelor participanții au aflat detalii despre implementarea proiectului, cât și despre importanța și beneficiile participări la formarea profesională continuă, detalii despre eligibilitatea și condițiile de acces în proiect, despre cursurile care sunt organizate în cadrul proiectului la care pot participa în mod GRATUIT (competențe avansate de Microsoft Excel, competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere, social media și marketing online, instrumente web 4.0, gestionare digitală a procesului antreprenorial), serviciile de consultanță post-training, serviciile de sprijin digitalizare IMM și sprijin acordat în vederea organizării de programe de învățare la locul de muncă în domeniul alfabetizării digitale și tehnologiei informației și comunicațiilor.
La aceste evenimente au participat membrii echipei de proiect din partea solicitantului și al partenerilor, angajatorii, dar și un număr impresionant de persoane interesate.
Pentru mai multe detalii, ne puteți găsi și la:
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș – Contact: 0262221510
Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare SRL – Contact: 0771711069
Holisun SRL – Contact: 0787659900
Asociația Întreprinzătorilor Maramureș – Contact: 0745354533
Proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților.

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș, in calitate de Partener, implementeaza in perioada 10 octombrie 2022 – 31 decembrie 2023, proiectul „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, ID POCU/860/3/12/142579, finantat in cadrul Programului Operational Capital Uman 2014-2020. Proiectul este implementat intr-un parteneriat din care mai fac parte Camera de Comerț și Industrie Maramureș în calitate de Solicitant, și parteneri Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare SRL, Holisun SRL , toate din Baia Mare.

Obiectivul proiectului il constituie cresterea accesului si participarii la formarea profesionala in domeniul alfabetizarii digitale si tehnologiei informatiei si comunicatiilor a 600 persoane angajate pe piata muncii, prin formare si activitati inovatoare ce favorizeaza cresterea nivelului de calificare in aceste domenii si sporirea capacitatii de insertie profesionala si a adaptabilitatii acestora la dinamica sectoarelor economice cu potential competitiv.

Principalele rezultate ale proiectului:

– imbunatatirea competentelor pentru 600 de angajati prin oferirea de cursuri de domeniul alfabetizarii digitale si tehnologiei informatiei si comunicatiilor (competente avansate de MsExcel, competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei, social media si marketing online, utilizarea instrumentelor web 4.0, gestionare digitala a procesului antreprenorial) si prin servicii de consultanta post-training;

– sprijinirea a cel putin trei intreprinderi sa introduca programe de invatare la locul de munca, ca urmare a implementarii unor activitati de audit asupra a 100 de intreprinderi.

Valoare totala a proiectului este de 4.675.511,94 lei lei, cu o finantare nerabursabila in valoare maxima de  4,538,939.16 lei, reprezentand 97.08% din valoarea totala eligibila aprobata.

Pentru informatii suplimentare referitoare la activitatile proiectului sau pentru informatii despre accessul la serviciile oferite, va rugam sa vizitati sectiunile relevante din aceasta pagina sau sa ne contactati la:

Camera de Comert si Industrie Maramures – Contact: 0262221510
Centrul de Excelenta pentru Resurse Comunitare SRL – Contact: 0771711069
Holisun SRL – Contact: 0787659900
Asociatia Intreprinzatorilor Maramures – Contact: 0745354533

Cel mai important eveniment de business și networking organizat de Asociația Întreprinzătorilor Maramureș a avut loc joi, 6 octombrie, la Baia Mare

Evenimentul a fost dedicat dezvoltării mediului de afaceri regional, cu accent pe două subiecte de mare relevanțăfondurile europene și leadership-ul.

BUSINESS FORUM Nord-Vest, aflat la cea de-a doua ediție, este organizat de Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în parteneriat cu organizațiile membre ale UNPR: Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord Vest și Asociația Camera Meșteșugarilor din Satu Mare, Federația Patronilor Bihor, Organizația Patronilor Sălaj, sub înaltul patronaj al Uniunii Naționale a Patronatului Român (UNPR).

La eveniment au fost prezenți: Cătălin Canciu, Secretar de Stat în Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alin Seserman - Secretar de Stat în Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, Rudolf Stauder – Prefect al Județului Maramureș, Ionel Bogdan – Președinte al Consiliului Județean Maramureș, Pataki Csaba - Președinte Consiliul Județean Satu Mare, Dinu Iancu Sălăjanu, președinte Consiliul Județean Sălaj, Vasile Moldovan – Primar al Municipiului Sighetu Marmației, Florentin Tuș - reprezentant al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș, și Marius Marinescu – reprezentant al S.C. Parcuri Industriale Maramureș S.A și reprezentanți ai autorităților publice locale precum și nume relevante din sfera antreprenorială din județele Maramureș, Sălaj, Bihor și Satu Mare.

(Ionel Bogdan -Președinte al Consiliului Județean Maramureș, despre planurile de dezvoltare județene și regionale)

(Cătălin Canciu – Secretar de Stat în cadrul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului)

În calitate de parteneri ai evenimentului au fost prezenți: Ioan Lucian - Președinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, Paula Fogaș – membru în Comitetul Director al Asociației Economice Germano-Române pentru Regiunea de Nord-Vest și reprezentant al Asociației Camerei Meșteșugarilor Satu Mare, Vasile Fonoage – Președinte al Federației Patronilor Bihor, Alin Buză - Președinte al Organizației Patronilor Sălaj.  

(Ioan Lucian – Președinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român)

Dialogul dintre invitații speciali și reprezentanții mediului de afaceri s-a fondat atât pe principalele direcții spre care se vor îndrepta în viitorul apropiat fondurile europene și guvernamentale, cât și proiectele de creștere economică bazate pe dezvoltarea turismului. În acest fel, participanții la Business Forum Nord-Vest, ediția a II-a, au avut ocazia de a obține informații valoroase care îi vor ajuta să-și stabilească o strategie eficientă de dezvoltare a afacerilor, în corelare cu planificarea financiară multianuală adoptată de Uniunea Europeană.

Forumul a continuat cu o sesiune interactivă despre semnificația și rolul leadership-ului pentru un business eficient, susținută de îndrăgitul actor Bogdan Bob Rădulescu, care este în același timp și un antreprenor de succes. Acesta a vorbit despre soluții practice pentru crearea mindset-ului potrivit unui lider, bazat pe calitățile importante pe care liderii adevărați le au: imaginație, libertate de gândire, inventivitate și, nu în ultimul rând, umor sau chiar modestie. Sinteza sesiunii a fost că un lider adevărat este un om de omenie.

(Bogdan Bob Rădulescu – despre lideri, leadership și omenie)

„Ambiția noastră este de a crea premisele necesare pentru dialog structurat și colaborare concretă între mediul de afaceri, autorități locale, județene, regionale și centrale. Cuvântul cheie al evenimentelor noastre de business este „împreună”. Doar împreună ne putem dezvolta și doar împreună putem construi un mediu de afaceri în care toate domeniile să fie reprezentate și să conlucreze. Dezoltarea nu presupune doar dezvoltare economică ci și transformarea vieților oamenilor. Sigur, ne uităm și la cifre, pentru că suntem oameni de afaceri însă factorul cheie în ecuația dezvoltării este transformarea vieților oamenilor, de la ultima persoană pe care am angajat-o și până la noi, ca lideri” spune Flaviu Leșe, președinte al Consiliului Director al Asociației Întreprinzătorilor Maramureș.

(Flaviu Leșe – Președinte al Consiliului Director AIM)

Ultima parte a fost dedicată cinei festive și interacțiunii directe dintre oamenii de afaceri, într-o sesiune de networking agreabil, atmosfera evenimentului fiind creată și întreținută de îndrăgita formație maramureșeană „Taraful Rutenilor și Carmen Chindriș”.

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș este cea mai puternică structură asociativă a județului Maramureș, cu 57 de membri din 29 de domenii de activitate și peste 7500 de angajați. AIM este și membru, cu statut de prim vicepreședinte, în cadrul Uniunii Naționale a Patronatului Român organizație patronală națională reprezentativă și efervescentă prin intermediul căreia promovează și beneficiază de inițiative, informații și networking la nivel național și internațional.

În data de 6 octombrie 2022 organizăm „Business Forum Nord – Vest”, ediția a II-a, în parteneriat cu organizațiile membre ale UNPR: Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord Vest și Asociația Camera Meșteșugarilor din Satu Mare, Federația Patronilor Bihor, Organizația Patronilor Sălaj, sub egida Uniunii Naționale a Patronatului Român (UNPR).

Microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri) pot beneficia de fonduri de finanțare nerambursabilă de până la 500.000 de euro pentru „Investiții în activități productive”, destinate retehnologizării în vederea refacerii capacității de reziliență, conform ghidului final publicat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) în data de 3 august 2022.

În cadrul sesiunii organizată de Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Maramureș, domnul Mircea Miheștean, directorul executiv al A.I.M.M.A.I.P.E. Cluj-Napoca, a prezentat mai multe informații relevante despre principalele scheme de finanțare de la bugetul de stat, celor peste 30 de oameni de afaceri prezenți la eveniment.

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Maramureș organizează o sesiune de informare cu privire la principalele scheme de finanțare de la bugetul de stat, Microindustrializare 2022 și Startup Nation 2022. Aceasta va avea loc în data de 08.06.2022, începând cu ora 11:00, la Centrul de Instruire și Marketing al Camerei de Comerț și Industrie Maramureș ”Gheorghe Marcaș”, situat în Baia Mare, Aleea Expoziției nr. 5.

Previous Next

În urmă cu 4 ani, la data de 15.05.2018, a fost înființată Asociația Întreprinzătorilor Maramureș la initiativa unora dintre cei mai importanți oameni de afaceri din Maramureș, din dorința și necesitatea creării unei entități reprezentantive pentru mediul economic, care să contribuie la dezvoltarea economico-socială a județului, în plan local, regional, național și internațional.

Asociația Întreprinzătorilor Maramureș în colaborare cu Asociația Economică Germano-Română pentru Regiunea de Nord Vest și Asociația Camera Meșteșugarilor din Satu Mare, Federația Patronilor Bihor, Organizația Patronilor Sălaj,  sub egida  Uniunii  Naționale  a  Patronatului  Român,  organizează „” - ediția I-a, care va avea loc în perioada: 12-13 mai 2022, în Municipiul Satu Mare.

Previous Next

Joi, 28 aprilie 2022, a avut loc Adunarea Generală Ordinară a Asociației Întreprinzătorilor Maramureș, la care au participat membrii AIM pentru aprobarea situațiilor financiare anuale și discutarea obiectivelor stabilite de Consiliul Director.

Contact Asociația Întreprinzătorilor Maramureș

Sediul social: Str. 1 Mai nr. 25, Baia Mare, jud. Maramureș email: office@patronatmm.ro Tel: +40.747.078.269
Copyright © 2024 l Asociația Întreprinzătorilor Maramureș membru al Uniunii Naționale a Patronatului Român